יום שלישי, 8 במאי 2012

נכון, נעלמתי.

ואפילו לא הייתה לי סיבה מספיק טובה להיעלם.
סתם ככה.
מכירים את זה שאין מצב רוח\כוח\רצון לעשות שום דבר? 
אז זה מה שקורה איתי בתקופה האחרונה, אין בן זוג (כמו שהבנתם מהפוסט הקודם) ומחפשת עבודה קבועה בנוסף לסטודיו שלי שכרגע לא מכניס מספיק בשביל שאוכל להתקיים ממנו.


מרגישה די מעפאן עם חוסר היכולת לעשות מה שאני באמת רוצה.
בינתיים משלימה פרקים של סדרות שלא ראיתי, מסדרת מתכונים שכתבתי על פתקים בודדים שנחו להם תחת המקלדת (כן, זה מה שקורה לכל הפתקים שלי או שהם מודבקים על המדפים\דלת כניסה-במידה ויש להם צד דביק- או שהם נשכחים מתחת למקלדת).


את רוב המתכונים הוצאתי מתוך מגזינים שעילעלתי בהם מתוך שיעמום וחלקם מתוך ה"קלסר".
ה"קלסר" הוא באמת קלסר מתכונים שניסיתי לארגן לפני כמה שנים בבית של ההורים. דגש על ניסיתי.
בכל פעם שפתחתי אותו כדי להוציא מתכון, נפלו עוד כמה עשרות דפים שהופיעו כאילו מתוך האויר ובמקום שיהיו שני דפים בכל ניילונית יש 400... 
כן, את מחלת המתכונים קיבלתי מאמא שלי.
אז מלנסות לסדר את ה"קלסר" התייאשתי אבל לי יש בדירה קופסאת מתכונים קטנה (בנוסף לכל סיפרי הבישול שעל המדף) שאותה אני מעדכנת בדר"כ במתכונים בדוקים שכדאי היה לשמור, אבל יש גם מקרים בודדים של מתכונים שנראו לי מוצלחים אז אני מוסיפה לקופסא בתקווה שאצליח להגיע אליהם ולהכניס אותם לרפרטואר שלי.




אני אחזור לסדר את המתכונים ואשאיר אתכם עם שיר נחמד, גרסת כיסוי וגרסת כיסוי לגרסת כיסוי.







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה