יום רביעי, 28 במרץ 2012

ירוק בעיניים

איזה כיף, הפסקת חשמל.
לפחות באמצע היום ויש אור אז אפשר לקרוא ספר.
בדר"כ יש לי כמה ספרים שאני קוראת במקביל. כל אחד מסוג אחר, שלא ישעמם.
אל תבינו אותי לא נכון, אני לא תולעת ספרים, לפחות לא עכשיו.
לפני שהתישבתי להמשיך לקרוא את אחד הספרים נזכרתי שאבא שלי קנה לי מתקן השקייה לעציצים.
בסופי שבוע כשאני קופצת להורים, הרבה פעמים יוצא לי להשאר שם יותר מלילה אחד ואז בקיץ הצמחים המסכנים מתייבשים להם בשמש למרות שהשקתי אותם לפני שיצאתי.
המתקן הוא לא בדיוק "מתקן", זה קונוס טרה קוטה עם חיבור פלסטיק שנכנס לתוך בקבוק פלסטיק רגיל שבתוכו אפשר למלא מים והם ישקו את העציץ לפי רמת רטיבות האדמה.

הזדמנות מצויינת להרכיב את זה ואין משהו יותר טוב לעשות...

תהליך ההרכבה:


ה"מתקן" באריזה

בקבוקי קולה קטנים שחיכו למיחזור

הבקבוקים מלאים במים ופיית הטרה קוטה מורכבת




עציץ ראשון מחובר

עציץ שני מחובר

עציץ שלישי מחובר



מקווה שהפטנט יעבוד...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה