יום שישי, 5 בדצמבר 2014

בראוניז "שאריות"

אחרי שיצאתי מעפנה די הרבה פעמים בזמן האחרון כי אני לא מספיקה להכין כלום לאתגר החודשי בזמן (אבל תמיד יש רעיון כלשהו) החלטתי שהפעם אני מפרסמת ויהי מה!

החודש לא היה לי יותר מידי זמן לחשוב מה להכין (אתם תבינו בקרוב למה כי מתוכנן פוסט חגיגי!) ורק בשבוע האחרון גיליתי מה חומר הגלם החודשי.
אתם תאהבו אותו- חטיפים!
זאת אומרת שאפשר להשתמש בחטיפים כחומרי גלם או להכין חטיף מהמוח הקודח של משתתפי כחומר.

אחרי שראיתי את התמונות של שאר הבלוגרים שהקדימו והכינו פוסט לכבוד חומר הגלם ה-הו כה מתוק, הבנתי שאני לא אספיק להתחכם ולהכין משהו מקורי במיוחד, אבל בכל זאת החלטתי לנצל את שקיות החטיפים הפתוחות שישבו לי בארון\על השולחן במטבח.
הרי למי אין חבילה פתוחה של עוגיות אוראו או שקית פתוחה של M&M מלפני שנתיים?!
ברור שלי יהיו כי עד כמה שאני אוהבת לאכול דברים מתוקים, אני יותר אוהבת להכין ואותו הדבר עם חטיפים- אני יכולה לאכול שתי עוגיות ולהשאיר את שאר חבילה בצד עד שיעבור התאריך ועוד קצת אחר כך...
מה לעשות, אני מעדיפה מלוח. אבל יכולה לאזן חבילת פרינגלס עם קוביית שוקולד.

אז כמו שהבנתם הפעם אני מכינה "עוגת שאריות". קצת אוראו, קצת M&M וקצת בראוניז תוצרת בית שתמיד ייתנו לכם קצת שקט נפשי בכל ביס.
את האמת, אתם יכולים בכיף להכניס מה שאתם רוצים לתוך הבראוניז ולא ספציפית את מה שאני שמתי. אה כן, אתם גם לא חייבים ליישנן את החטיפים לפני (כמוני...) אפשר להשתמש בחטיפים טריים שעדיין בתוקף...

כמובן שתרצו לבדוק את שאר המתכונים!


בראוניז "שאריות"

2/3 כוס קקאו
2 כוסות סוכר
1 מקל וניל
200 גר' חמאה מומסת
4 ביצים L
1/4 1 כוס קמח
חצי שקית אבקת אפייה
1 כוס אגוזי מלך קצוצים גס
קורט מלח

השאריות שלי:
1 שקית קליק שחור-לבן
3 שקיות עוגיות אוראו (12 עוגיות)
2 חופנים M&M (אני השתמשתי בדמוי Maltesers, החבילה הכחולה)  



בקערה גדולה מערבבים את הקקאו, הסוכר והחמאה המומסת.


טורפים פנימה את הביצים אחת אחת.


לקערה נפרדת מנפים את הקמח, מלח ואבקת האפייה ומוסיפים לקערה הגדולה. מערבבים היטב ומוסיפים את אגוזי המלך הקצוצים.


מוסיפים את שקית הקליק ו8 עוגיות אוראו שבורות, בערך לרבעים (אפשר קטן יותר).



מערבבים ומעבירים לתבנית בגודל 40X40 ס"מ מרופדת בנייר אפייה. משטחים בעזרת מרית.
מעל מפזרים את ה- M&M ושוברים לחתיכות גדולות יותר את שארית האוראו.


מכניסים לתנור שחומם מראש לחום בינוני (175) לכחצי שעה.


מוציאים מהתנור ומניחים לקירור חלקי, עד שנעים לגעת בעוגה.
מוציאים את העוגה יחד עם נייר האפייה לקרש חיתוך ובעזרת סכין מסור חותכים לריבועים בגודל שרוצים (אני חותכת לריבועים בגודל 3X3 ס"מ בערך) ומעבירים לאיחסון בכלי אטום.
אם מסדרים כמה שכבות כדאי להפריד בין השכבות עם נייר סנדביץ'\אפייה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה